چه غذاهایی برای بیماران کلیوی انقباض هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه غذاهایی برای بیماران کلیوی انقباض هستند

چه غذاهایی برای بیماران کلیوی انقباض هستند؟ اگر شما اتفاق می افتد به تجربه آتروفی کلیه، باید ملزم به دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم برای بهبود سلامتی شما. در این مورد، شما باید بدانید که چه غذاهایی برای خوردن و در زندگی روزانه خود را مصرف نمی کنند.

او یک برنامه رژیم غذایی توسعه یافته؟ اگر شما می توانید آنلاین دکتر مشورت و یا ایمیل به طور مستقیم به پیشنهادات خود را به enfermedad-renal@hotmail.com نیست. البته شما همچنین می توانید برخی از پیشنهادات اساسی در محتوای زیر را پیدا کنید.

1. غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا

بیماران مبتلا به انقباض کلیه باید مصرف خود را از پروتئین نظارت، بلکه باید اطمینان حاصل شود که بیش از نیمی از مصرف پروتئین می آید از پروتئین با کیفیت بالا. ماهی، تخم مرغ، گوشت بدون چربی و شیر تنها منبع بسیار خوبی از پروتئین با کیفیت بالا.

2. غذاهای کم سدیم

با انقباض کلیه ها، مایع و سدیم اضافی در بدن تجمع می یابد. اگر رها شود، احتباس سدیم خواهد شد باعث بدتر شدن یا فشار خون بالا و یا تورم. از این نقطه، بیماران باید مصرف خود را از سدیم کنترل، به طوری که آنها بهتر است خوردن بعضی از غذاهای کم سدیم، مانند پیاز، سیب، گیلاس، کلم، زغال اخته، و غیره.

3. غذاهای غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع

اسید چرب غیر اشباع است که می تواند کمک به مهار واکنش های التهابی در تغذیه کلیه و حفاظت از عملکرد بافت کلیه باقی مانده است. روغن ماهی، گردو، روغن بذر کتان، و برخی از مواد غذایی دیگر که منابع این مواد می تواند چیزی که مسئولیت رسیدگی به کوچک شدن کلیه انجام می شود.

4. غذاهای پتاسیم و فسفر کم

کلیه دیسپلازی مادرزادی علاوه بر این، بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) علت اصلی انقباض کلیه است. در این وضعیت، کلیه بیمار قادر به حذف فسفر و پتاسیم اضافی به طور معمول. بنابراین، بیماران باید غذاهای در این دو مواد معدنی کم خوردن.

این تنها مشاوره عمومی در رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به انقباض کلیه است. برای پیدا کردن پیشنهادات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم. 





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی، آتروفی کلیه، رژیم غذایی لاغری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: